Geometria zawieszenia  > Urządzenie


 

Jest to nowa linia produktowa adresowana do autoryzowanych warsztatów i profesjonalnych serwisów specjalizujących się w diagnostyce zawieszeń. Rozszerzone procedury pomiarowe dla niektórych marek pojazdów np. pomiar krzywej zbieżności w pojazdach grupy VAG, KDS i Daimler-Chrysler oraz Porsche. Baza wzorców tworzona jest na podstawie danych fabrycznych poszczególnych marek wraz z odpowiednią procedurą pomiarową. System przystosowany jest do pracy z siecią ASA.

  • ml5000 tech - 8 - sensorowy z komunikacją radiową i zewnętrzną stacją ładowania akumulatorów oraz grafiką 3D.

Wartość mierzona

Dokładność pomiarowa

Tolerancja

Zbieżność całkowita (oś przód/tył)

± 3'

± 2°

Zbieżność połówkowa (oś przód/tył)

± 2'

± 2°

Pochylenie koła

± 2'

± 3°

Przestawienie osi (przedniej)

± 2'

± 2°

Geometryczna oś jazdy

± 2'

± 2°

Wyprzedzenie sw. zwrot.

± 4'

± 18°

Pochylenie sw. zwrot.

± 4'

± 18°

Zbieżność przy skrętach

± 4'

± 20°

Kąt sumaryczny

± 4'

± 7°

 

Dodatkowe pomiary

Przestawienie osi (tylnej)

± 2'

bei ± 2°

Różnica rozstawu osi

± 3'

bei ± 2°

Przestawienie kół (lewe/prawe)

± 2'

bei ± 2°

Różnica rozstawu kół

± 3'

bei ± 2°

Nierównoległość osi

± 3'

bei ± 2°

 
 

Wszystkie prawa zastrzeżone (c) 2007 - Auto Binol R.Binkowski, J.Olkowski Sp. j.